(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

نازتو می کشیدم از تو چنین شنیدم

چرا بردی از یادم ؟بیا برس به فریادم

دلمو شکستی بازم دوباره اما بدون چوب خدا صدا نداره

تنها آرزوم این که یه روزم برسه چشای تو مثل ابرا بباره

خیلی بی رحمی از روزی که تو می فهمی هیچکی مثل من دوست نداره

بردی ز یادم نرفتی از یاد زندگی من دادی تو بر باد

گرمی دستات هرم نفسهات همش یه خواب بود یا یه سراب بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
چهار شنبه 20 مهر 1390| 17:7 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§